+
شعبه فروش مبلمان اداری نیلپر :

حسن آباد تهران خیابان حافظ - پایین تر از پل حافظ - بن بست ایرانیان - پلاک 2

+
تلفن های تماس:

021-66767906

021-66767923

تهران – شهرک غرب – خیابان سپهر – خیابان گلبرگ سوم – خیابان شهید لطفعلی کردستانی (گلرخ) – پلاک 111

کدپستی :

1468745311

تلفن دفتر مرکزی:

021-82750

فکس دفتر مرکزی:

021-82750 داخلی 7

تلفن مرکز خدمات پس از فروش:

021-82751

با ما در ارتباط باشید:
عنوان مطلب

در جست‌وجوی میز تحریر مناسب

مجله نیلپر | | مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

خرید یک میز تحریر مناسب شاید کار سختی به نظر نرسد ولی اینکه به اولین میز تحریری که برخورد کردید، آن را بخرید و به خانه ببرید هم فکر خوبی نخواهد بود. در ادامه چند نکته که لازم است در خرید میز تحریر به آن توجه کنید، ذکر شده است. مثلاً چه میزی مناسب بودجه شماست؟ فضای واقعی شما برای قرار دادن میز چقدر است؟ رنگ‌ها در انتخاب شما مهم هستند؟ 

در صورتی که قصد خرید میز تحریر دارید تا پایان این مقاله را مطالعه فرمایید که با اطلاعات کافی برای این خرید خود اقدام کنید. 

در جست‌وجوی میز تحریر مناسب
توضیحات مطلب

بودجه شما برای خرید میز تحریر چقدر است؟

 نگاهی واقع‌نگرانه به جیب خود بیندازید و ببینید نهایت بودجه‌ای که برای میز در نظر گرفته‌اید، چقدر است. اگر برای دفتر کارتان مبلمان و میز و صندلی می‌خرید، ببینید که در مجموع به چند میز احتیاج دارید. گذاشتن بودجه بزرگی برای یک میز وقتی که به تعداد زیادی میز تحریر احتیاج دارید، استراتژی درستی نیست.

 

فضای شما برای قرار دادن میز تحریر چقدر است؟

به فضای خود هم نگاهی واقع‌نگرانه بیندازید و ببینید چقدر فضا برای میز تحریر دارید. دوباره تأکید می‌کنم که یک میز بزرگ مقدار زیادی فضا اشغال می‌کند و یک میز اِل بهترین انتخاب برای فضای کوچک نیست. میز ال به اندازه میز نیمکتی با هر فضایی جور نمی‌شود و جا دادن آن در یک اتاق کوچک آن را پر و فضای باقی‌مانده را بی‌استفاده و تنگ می‌کند. وقتی که اتاق کوچکی دارید، باید از تمام فضاها حداکثر استفاده را بکنید.  میزهای نیمکتی به صورت ردیفی و کنار هم، رو به دیوار یا چسبیده به هم از عرض هم چیده می‌شوند و به دلیل همین انعطاف در چیدمان، برای فضاهای کوچک مناسب‌تر هستند.

در جستجوی میز تحریر مناسب

 

می‌خواهید چه کاری با میز  انجام دهید؟

آیا قرار است در دفتر کار شما هر کارمند یک میز مجرا داشته باشد؟ آیا از تکنیک دفتر کار باز استفاده می‌کنید؟ آیا به میزهای کوچک‌تر برای یک سری از شغل‌ها و به میزهای بزرگ‌تر برای مشاغل دیگر احتیاج دارید؟ به این توجه کنید که چه کاری قرار است روی یک میز انجام شود و بر اساس آن میز مناسب را انتخاب کنید.

 

مقاله مرتبط : صندلی مناسب کنکوری‌ها چه ویژگی هایی دارد؟

 

چه ظاهری را برای میز تحریر ترجیح می‌دهید

اگر دفتر کار شما یک تم مشخص دارد یا بر اساس رنگ سازمانی شما طراحی شده و می‌خواهید که میز تحریر ها هم از آن نظم پیروی کنند، هماهنگی آن با فضای قبلی را هنگام خرید به یاد داشته باشید. یا مثلاً اگر دفتر کاری با فضای خیلی مدرن و مینیمال دارید، میزهای کار شیشه‌ای انتخاب مناسبی برای آن هستند. اگر به دنبال ظاهر بیشتر کلاسیک و طبیعی هستید، میزهای چوبی ساده با فضای شما همنشین هستند. شما باید به رنگ‌ها هم توجه کنید و اگر از طیف رنگی خاصی در دکوراسیون خود استفاده کرده‌اید، هنگام خرید میز این موضوع را در نظر بگیرید. این روزها همانقدر که میزهای معمولی رنگ چوب یا سفید یا سیاه در بازار است، میزهای رنگی رنگی هم پیدا می‌شود. نگاهی به دفتر کار خود بیندازید و ببینید کدام میز تحریر به آن می‌آید.

در جستجوی میز تحریر مناسب

 

میز تحریر شما باید چقدر فضا برای شما فراهم کند؟

وقتی که درباره میز ال شکل حرف می‌زنیم، به فضای زیادی که زیر آن برای قرار دادن وسایل فراهم می‌شود، فکر می‌کنیم و کشوهایی که طراحی شده‌اند تا در فضای زیر میز قرار بگیرند. شما در میزهای دیگر چنین فضایی در اختیار ندارید. پس درباره فضایی که احتیاج دارید فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید که چه میزی بخرید. این نکته را هم در نظر بگیرید که همیشه می‌توانید فضایی دیگر برای گذاشتن وسایل خود ایجاد کنید که ارتباطی به میز شما نداشته باشد. مثلاً یک میز دراور جدا تهیه کنید و در گوشه‌ای بگذارید یا قفسه‌ای روی دیوار نصب کنید. این واقعاً به دفتر کار و نیازهای فردی شما بستگی دارد.

 

نیازهای آینده

آیا برنامه دارید که در آینده نزدیک دفتر کار خود را تغییر دهید یا در همان مکان تغییرات جدی ایجاد کنید؟ اگر قصد دارید فضای کار خود را بزرگ‌تر کنید، پس میزهای بزرگ‌تر گزینه بدی نیستند. اما میزهای نیمکتی چون انعطاف‌پذیری بیشتری دارند و با همه فضاها انطباق پیدا می‌کنند، پیشنهاد اول ما هستند.

در جستجوی میز تحریر مناسب

 

تصمیم بزرگ

اگر فکر می‌کنید که انتخاب یک میز نباید چندان کار سختی باشد، الان با نکاتی که هنگام خرید میز اداری باید به آن توجه کنید، آشنا شده‌اید و می‌دانید که باید چیزهایی را هم بادقت مورد توجه قرار دهید.حالا می‌دانید که آن‌قدرها هم که فکر می‌کردید، میز خریدن کار آسانی نیست.

ما طیف بزرگی از میزهای متفاوت برای نیازهای مختلف داریم و به عنوان یک تولیدکننده بزرگ میز و مبلمان اداری، در رنگ‌های مختلف، شکل‌های متفاوت، سایزها و متریال متنوع میز طراحی و تولید کرده‌ایم. پس اگر به دنبال میز تحریر خاص یا هر نوع مبلمان اداری دیگری در تهران یا شهرهای دیگر ایران هستید، پیش از آنکه انتخاب نهایی را بکنید، از مجموعه‌های ما هم دیدن کنید.

اخیراً به دنبال یک میز تازه بوده‌اید؟ به دنبال تغییرات فضای اداری خود هستید؟ درباره خصوصیاتی که یک میز اداری باید داشته باشد تا راحت و کاربردی به نظر برسد، چه فکر می‌کنید؟ همین‌جا برای ما کامنت بگذارید یا از راه‌های ارتباطی دیگر با ما تماس بگیرید تا به هم کمک و بهترین‌ها را انتخاب کنیم.