+
شعبه فروش مبلمان اداری نیلپر :

حسن آباد تهران خیابان حافظ - پایین تر از پل حافظ - بن بست ایرانیان - پلاک 2

+
تلفن های تماس:

021-66767906

021-66767923

تهران – شهرک غرب – خیابان سپهر – خیابان گلبرگ سوم – خیابان شهید لطفعلی کردستانی (گلرخ) – پلاک 111

کدپستی :

1468745311

تلفن دفتر مرکزی:

021-82750

فکس دفتر مرکزی:

021-82750 داخلی 7

تلفن مرکز خدمات پس از فروش:

021-82751

با ما در ارتباط باشید:
عنوان مطلب

معرفی انواع مدل‌های میز مدیریتی، کارشناسی و کارمندی نیلپر

مجله نیلپر | | مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

شاید پیش خودتان فکر کنید، میزی که در شرکتتان دارید هیچ فرقی نمی‌کند چه مدلی داشته باشد اما باید بگوییم، انواع مختلفی برای میز وجود دارد که در این مطلب معرفی‌شان خواهیم کرد.

وقتی سراغ انتخاب میز برای شرکت تان می‌روید، با 3 مدل مشخص روبرو خواهید بود؛ میز مدیریتی، میز کارشناسی و میز کارمندی. هر کدام از این میزها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید هر کدام از این میزها باید رعایت کنید، این است که آیا نیازهای شما را برای این که حداکثر بهره‌وری را داشته باشید، برآورده می‌کند یا نه؟

پیش از اینکه انتخاب کنید میز مدیریتی، می‌خواهید یا میز کارشناسی و کارمندی، فهرستی از اولویت‌هایتان را منطبق بر نیازی که دارید، آماده کنید. این فهرست باید شامل چگونگی انجام کار و نیازهای شما حین انجام کار، شود. وقتی این فاکتورها را ارزیابی کردید، حالا وقتش رسیده از میان میز کارمندی، میز مدیریتی و میز کارشناسی، یکی را انتخاب کنید.

معرفی انواع مدل‌های میز مدیریتی، کارشناسی و کارمندی نیلپر
توضیحات مطلب

فهرست اولویت‌ها را چطور درست کنیم؟

نحوه کار شما:

آیا زمان زیادی را صرف کاغذبازی، پیش‌نویس امور یا تایپ با کامپیوتر، می‌کنید؟ آیا قرار ملاقاتتان را در دفترتان می‌گذارید یا این که مراجعه‌کنندگان زیادی دارید؟

نیازهای کاری شما:

آیا به پرینتر، بیش از یک مانیتور یا فضای اضافه برای قرار دادن پرونده‌ها دارید؟ آیا همکارتان درباره کاری که می‌کنید، سر میز شما حرف میزند و نظرش را می‌گوید؟

بر اساس مواردی که گفتیم، هنگامی‌که سر و کارتان باخرید میز مدیریتی، میز کارشناسی یا میز کارمندی است، روی موارد زیر تمرکز کنید و حواستان جمع باشد:

  • نیازهای کاری شخصی
  • ابعاد فضای دفتر
  • بودجه فعلی
  • تصور زیبایی شناسانه­تان

معرفی انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی نیلپر

 

میز مدیریتی، کارشناسی یا کارمندی من، باید چه سایزی داشته باشد؟

سایز میزی که انتخاب می‌کنید، بر اساس ابعاد و اندازه دفتر کار شما و نوع کاری که می‌خواهید با آن انجام دهید، تعیین می‌شود. به موارد زیر دقت کنید تا بتوانید میز مناسب محل کارتان را انتخاب کنید.

  • یک / ابعاد دفترتان را اندازه‌گیری کنید و ببینید میزی به چه بزرگی می‌توانید در آن قرار دهید. هنگام اندازه‌گیری به این نکته هم توجه کنید که قرار است میز را کجای دفتر بگذارید. حداقل باید اطراف میزتان 60 سانتی‌متر فضا وجود داشته باشد.
  • دو / درگاهی را هم اندازه بگیرید و ببینید اصلاً امکان این که میز مورد نظرتان از آن عبور کند، وجود دارد یا نه. اگر راهرویتان باریک باشد هم به مشکل خواهید خورد. بعد از این که این موارد را در نظر گرفتید، می‌رسیم به متریالی که میز شما بهتر است از آن ساخته شده باشد.

 

مقاله مرتبط: میزهای جدید اداری نیلپر

 

متریال میز دفتر کار شما باید از چه چیزی باشد؟

دستتان برای انتخاب، حسابی باز است.

در ادامه انواع متریال­ های موجود را به شما معرفی می کنیم:

لمینیت:

اگرچه لمینیت این‌طور به نظر می‌رسد که انگار واقعاً میزتان از چوب ساخته شده است اما درواقع تخته‌ای است که روی آن طرح چوب زده‌اند. میزهایی که سطح لیمینیتی دارند، برای دفاتری که افراد زیادی قرار است کار کنند یا روی میز قرار است کلی وسیله گذاشته شود، بسیار ایده آل است چرا که به این راحتی‌ها خط و خشی روی آن نمی‌افتد و ماندگاری و طول عمر میزی از این جنس، بسیار زیاد است. همچنین به لحاظ قیمت نیز، گزینه بسیار هوشمندانه‌ای است.

روکش چوب:

روکش چوب نیز برای کسانی که می‌خواهند ظاهر دفترشان خوب باشد اما نمی‌خواهند خیلی هزینه کنند، بسیار خوب است. میز مدیریتی یا میز کارشناسی با روکش چوب دقیقاً مشابه نوع لمینیتی آن است با این تفاوت که روی آن واقعاً از لایه‌ای چوب واقعی استفاده شده است. البته تمیز کردن این نوع میزها در مقایسه با نوع لمینیتی کمی سخت‌تر است اما ظاهری به مراتب شیک‌تر به دفترتان می‌دهد.

معرفی انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی نیلپر

 

چوب یکپارچه:

همان‌طور که از نامش پیداست، این محصول به طور کامل از چوب ساخته شده است. این میزها با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و قیمتشان نسبت به مدل‌های قبلی بیشتر است و در عین حال ماندگاری و طول عمر بیشتری هم دارند.

فلز:

اگرچه میزهای مدیریتی یا میز کارمندی یکپارچه فلزی وجود دارد اما بیشتر اوقات این میزها در ترکیب با چوب یا شیشه ساخته می‌شوند و تنها پایه آن‌هاست که از فلز ساخته شده است و دلیلش هم زیبایی است و هم ثبات و استحکامی است که به میز می‌دهد. میز مدیریتی فلزی معمولاً از فولاد درست می‌شوند.

معرفی انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی نیلپر

 

شیشه:

در مواردی که میز شیشه‌ای خریداری می‌شود معمولاً شیشه به کار گرفته شده در ساخت این میزها، شیشه‌های حرارت دیده‌ای است که کلفت بوده و به این سادگی‌ها شکسته نمی‌شوند. معمولاً پایه فلزی دارند و به سادگی هم تمیز می‌شوند ولی اثر انگشت را به خوبی نشان می‌دهند.

 

انواع میزهای اداری نیلپر

در ادامه به معرفی انواع میزهایی خواهیم پرداخت که به لحاظ کارکرد و ویژگی تفاوت‌هایی باهم دارند و شرکت نیلپر آن‌ها را با بالاترین کیفیت در اختیار خریداران خواهد گذاشت.

 

مورد اول | میز مدیریتی نیلپر

جنس این میزها از چوب MDFبوده و در دو طول مختلف تولید می‌شوند. 3 کشو روی آن‌ها تعبیه شده و دسته متصل روی این کشوها از آلومینیومی است که می‌توانید در رنگ‌های مختلف آن را سفارش دهید. کشویی که بالاتر از باقی آن‌ها قرار دارد، دارای قفل بوده و می‌توانید اسناد مهم را در آن نگهداری کنید. کمدی دو طبقه در میز مدیریتی نیلپر قرار داده شده که قابلیت گذاشتن کیس رایانه را دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دریچه‌ای مخصوص عبور سیم آلومینیومی اشاره کرد. از امکان‌هایی که هنگام سفارش دارید، این است که می‌توانید کشوهای این میز را با کفی پارچه‌ای جیر، سفارش دهید.

معرفی انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی نیلپر

 

مورد دوم | میز کارشناسی نیلپر

میز کارشناسی نیلپر یکی دیگر از محصولات این شرکت بوده که مشابه میز قبلی از چوب MDFساخته شده و در 3 طول مختلف، عرضه می‌شود. تقریباً ویژگی‌هایی مشابه میز قبلی را داراست با این تفاوت که آن امکان سفارشی سازی انتهایی را ندارد.

مورد سوم | میز کارمندی نیلپر

میز کارمندی نیلپر امکان انتخاب ابعاد، به هر شکلی که بخواهید را دارد و دستتان در انتخاب، حسابی باز است. باقی ویژگی‌ها مثل داشتن 3 کشو با دستگیره آلومینیومی، کشوی قفل‌دار یا داشتن دریچه برای عبور سیم آلومینیومی را دارا می‌باشد. می‌توانید این میز را در دو رنگ مختلف سفارش دهید. بسته به این که شرکت شما چه نوع دکوری دارد یا خودتان چه رنگی را می‌پسندید.

معرفی انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی نیلپر

 

برای سفارش، لازم نیست وقت زیادی بگذارید!

در این مطلب از وبلاگ نیلپر به معرفی انواع میزهای اداری‌ این شرکت پرداختیم. همچنین نکاتی در ارتباط با نحوه انتخاب میز مناسب برای محل کار را با شما در میان گذاشتیم تا خریدی هوشمندانه و در عین حال کاربردی داشته باشید. میز مدیریتی، میز کارشناسی و میز کارمندی از انواع میزهای اداری‌ای است که با ویژگی‌های مختلف توسط شرکت نیلپر تولید و عرضه می‌شود و می‌توانید به سادگی از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. بعد از آن باید مدت زمان کوتاهی منتظر
بمانید تا محصول دم در خانه‌تان برسد.

برای مشاهده، مقایسه و انتخاب میز اداری قبل از خرید کلیک کنید