+
شعبه فروش مبلمان اداری نیلپر :

حسن آباد تهران خیابان حافظ - پایین تر از پل حافظ - بن بست ایرانیان - پلاک 2

+
تلفن های تماس:

021-66767906

021-66767923

تهران – شهرک غرب – خیابان سپهر – خیابان گلبرگ سوم – خیابان شهید لطفعلی کردستانی (گلرخ) – پلاک 111

کدپستی :

1468745311

تلفن دفتر مرکزی:

021-82750

فکس دفتر مرکزی:

021-82750 داخلی 7

تلفن مرکز خدمات پس از فروش:

021-82751

با ما در ارتباط باشید:
عنوان مطلب

میزهای جدید اداری نیلپر

مجله نیلپر | | مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

فعالیت نیلپر با ورود کامپیوتر بیش از پیش شد و اگر تاریخی بخواهیم بگوییم، آغاز فعالیت آن را می‌توان به سال 1371 نسبت داد. شرکت نیلپر در حال حاضر به عنوان تنها شرکت تولیدکننده صندلی در ایران است که بسیاری از قطعات اولیه مورد نیاز برای ساخت محصولاتش را نیز خودش تولید می‌کند. هدف نخست این شرکت، سرمایه‌گذاری و بالا بردن کیفیت محصولات و همچنین کاهش هزینه است. درواقع شاید بهتر باشد بگوییم همه این کارها را انجام می‌دهد تا رضایت مشتریان را جلب کند. در این مقاله قرار است درباره میزهای جدید اداری نیلپر برایتان بنویسیم و این محصولات را به صورت دقیق به شما معرفی کنیم. اگر سلامت خودتان و کارمندانتان برایتان اهمیت دارد، محصولی باکیفیت انتخاب کنید و برای خرید محصولی باکیفیت، چه شرکتی بهتر از نیلپر؟

میزهای جدید اداری نیلپر
توضیحات مطلب

میز مدیریتی نیلپر

میزهای مدیریت نیلپر را می‌توانید از جنس MDFو در دو طول مختلف پیدا کنید. از ویژگی‌های این میز می‌توان به سه کشو با ریل آرام بند و همچنین دستگیره‌های آلومینیومی اشاره کرد که می‌توانید آن‌ها را در چند رنگ مختلف، سفارش دهید. کشوی بالای آن قفل دارد و کمدی دو طبقه هم در آن تعبیه شده که در ریلی دارد و می‌توانید کیس کامپیوترتان را در آن قرار دهید. قسمت‌هایی هم دارد که سیم آلومینیومی را می‌توانید از آن عبور دهید تا پخش نباشد. همچنین می‌توانید این میزها را با مدیا باکس و کشو با کفی پارچه جیر مشکی هم سفارش دهید که به مراتب، شیک‌تر خواهد شد.

میز مدیریتی نیلپر

 

میز کارشناسی نیلپر

میزهای کارشناسی نیلپر هم مشابه میزهای قبلی از جنس MDFبوده و در دو مدل و سه طول مختلف قابل‌ارائه هستند. از ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن سه کشو با دستگیره‌های آلومینیومی اشاره کرد که می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های مختلف سفارش دهید. کشوی بالایی برای حفظ اسناد و چیزهایی مهم، قفل کلیددار، دارد. کمد دو طبقه‌ای با در ریلی در آن تعبیه شده که می‌توانید کیس کامپیوتر را در آن قرار دهید. دریچه‌ای ویژه جهت عبور دادن سیم پلاستیکی روی آن قرار دارد و می‌توانید در دو رنگ مختلف، این میز کارشناسی را سفارش دهید.

میز کارشناسی نیلپر

 

میز کارمندی نیلپر

میز کارمندی این شرکت از جنس MDFبوده و ابعاد مختلفی برای ارائه آن وجود دارد و دستتان در انتخاب باز است. سه کشو با دستگیره آلومینیومی از ویژگی‌های آن است که کشوی بالای آن قفل دارد. کمد ریلی دو طبقه‌ای با امکان قرار دادن کیس کامپیوتر در این میزها تعبیه شده و مجهز به دریچه ویژه عبور سیم هم می‌باشد. این میزهای زیبا را می‌توانید به صورت دو رنگ هم سفارش دهید. میزهای کارمندی ساده نیلپر را هم می‌توانید در 5 طول مختلف و به صورت دو رنگ و تک رنگ سفارش دهید. از این میزها می‌توانید به صورت ترکیبی برای ساخت میزهای کنفرانس، استفاده کنید.

میز کارمندی نیلپر

 

میز کنفرانسی نیلپر

این میزهای کنفرانسی نیلپر از جنس MDFبوده و می‌توانید آن‌ها را در دو طول مختلف سفارش دهید. همچنین این امکان برایتان وجود دارد تا آن‌ها را با پایه‌های فلزی طوسی هم سفارش دهید. از مدل‌های این میز می‌توان به مدل نیم‌دایره با پایه‌های فلزی برای متصل شدن به میزهای کارشناسی اشاره کرد. مدل ربع دایره‌ای هم دارد که می‌توانید آن‌ها را با میزهای ساده ترکیب کنید. برای سفارش این نوع میز هم می‌توانید در صورت تمایل آن را به صورت دو رنگ سفارش دهید.

میز کنفرانسی نیلپر

 

کمد، کنسول و کشو نیلپر

همه این‌هایی که قرار است معرفی‌شان کنیم، از جنس چوب MDFمی‌باشند. کشوهای نیلپر دارای دو مدل دو کشو و سه کشو هستند که از کشوی پایینی‌شان می‌توانید برای قرار دادن پرونده استفاده کنید. کنسول‌ها با چهار کمد در دو اندازه و دو کشو با ریل مخفی یا ساچمه‌ای قابل‌ارائه هستند که بسته به نیازتان می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. کمد عمودی نیلپر هم دارای دو مدل با درهای MDFو شیشه‌ای است که باز بسته به طراحی فضا می‌توانید، انتخاب بکنید.

کنسول نیلپر

 

میز تحریر نیلپر

میزهای تحریر نیلپر دارای دو کشو هستند که می‌توانید از آن‌ها برای قرار دادن وسایل مختلف و کتاب‌هایتان استفاده کنید. کشوی بالایی این میز دارای قفل بوده که می‌توانید اجناس مهمتان را در آن نگهداری کنید. این میزهای تحریر همگی از جنس MDFبوده و شما می‌توانید در سایزهای و مدل‌هایی که نیلپر ارائه کرده، آن‌ها را سفارش دهید و خیالتان از بابت کیفیت، راحت باشد.

میز تحریر نیلپر

 

میز اداری نیمکتی

این میز تحریرها میزهای سنتی و طویلی هستند که مثل یک میز غذاخوری طراحی شده‌اند. معمولاً این نوع میز‌ها در ادارات در یک خط چیده می‌شوند و با این کار تعداد بیشتری میز در فضای کوچک‌تری جا می‌شود و با دیگر انواع میز اداری چنین امکانی نیست. ایننوع میز همیشه در دسترس بوده‌ ولی این روزها از همیشه محبوب‌تر شده است. این روزها دیگر به اندازه گذشته ابزارهای تکنولوژیک بزرگ و جاگیر نداریم و کامپیوترها کوچک شده‌اند. یک لپ‌تاپ یا تبلت جای زیادی نمی‌گیرد و بسیاری از کارمندان دیگر به میز به این بزرگی برای قرار دادن مانتیتور و کیس و کیبورد، احتیاج ندارند. برای کارفرما، جذابیت اصلی میزهای نیمکتی، قیمت آن‌ها و تأثیر آن‌ها در فضاست. مزیت دیگر این میزها همه‌کاره بودن آن‌هاست. این نوع میزها را می‌توان اتاق به اتاق برد و برای هر کاربردی استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن‌ها به جای میز جلسه استفاده کرد.

مزایا:

تطبیق‌پذیر و کارامد برای کاربردهای مختلف است.

در فضا تأثیر خوبی دارد و فضا را بازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

قیمت آن نسبتاً مناسب است.

معایب:

فضایی برای کشو و ذخیره وسایل ندارد.

از اطراف دید دارد.

 

میز پذیرش و میز جلسات

این دو میز را با هم بررسی می‌کنیم چون این‌‌ انواع میز اداری در دفاتر کار معمولی کاربردی ندارد. البته یک میز پذیرش بزرگ برای خیلی دفاتر و ادارات یک الزام است. این میز باید به مسئول پذیرش فضای کافی بدهد. همچنین وجود این میز، فضای پذیرش را درهم‌ریخته و نامرتب نشان نمی‌دهد. مزیت دیگر آن این است که فاصله مناسبی بین مسئول پذیرش و مراجعه‌کننده ایجاد می‌کند که حس امنیت ایجاد می‌کند. می‌توانید از یک میز که ارتفاع قابل تنظیم دارد یا میزهای پذیرش معمول استفاده کنید. میز جلسه معمولاً استایل نیمکتی است و این امکان را به شما می‌دهد که دور آن صندلی بچینید و روبه‌روی هم بنشینید و در جلسه گفت‌و‌گو کنید.

 

اکنون با خیال راحت انتخاب کنید!

در این مقاله درباره میزهای جدید اداری نیلپر برایتان نوشتیم و سعی کردیم تمام محصولات مرتبط با میزهای اداری نیلپر را به شما معرفی کنیم. همچنین درباره ویژگی هر کدام از این میزها به طور جداگانه و با جزئیات نوشتیم. اکنون که میدانید نیلپر محصولات باکیفیتی تولید می‌کند و تنوع بسیار زیادی هم دارد، باید نگاهی به شرکتتان بیندازید و ببینید به چه چیزهایی نیاز دارید. آن وقت این محصولات را برایتان آماده خواهیم کرد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و از کیفیتی که دارند لذت ببرند.