+
شعبه فروش مبلمان اداری نیلپر :

حسن آباد تهران خیابان حافظ - پایین تر از پل حافظ - بن بست ایرانیان - پلاک 2

+
تلفن های تماس:

021-66767906

021-66767923

تهران – شهرک غرب – خیابان سپهر – خیابان گلبرگ سوم – خیابان شهید لطفعلی کردستانی (گلرخ) – پلاک 111

کدپستی :

1468745311

تلفن دفتر مرکزی:

021-82750

فکس دفتر مرکزی:

021-82750 داخلی 7

تلفن مرکز خدمات پس از فروش:

021-82751

با ما در ارتباط باشید:
عنوان مطلب

نکاتی درباره خرید مبلمان اداری مدرن

مجله نیلپر | | مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

بعد از روزهای طولانی بررسی شرکت‌های مختلف و جستجو به دنبال مبلمان اداری متناسب با فضای کاری، نتوانسته‌اید چیزی پیدا کنید که با بودجه و کسب و کارتان متناسب باشد؟ انتخاب مبلمان اداری متناسب با فضای کاری، به اندازه انتخاب نوع درست دفتر کار، اهمیت دارد. نه‌تنها باعث می‌شود تا افراد بهتر کار کنند بلکه میزان بهره‌وری و راندمان را هم تا حد زیادی بالا می‌برد. به همین خاطر در ادامه این مطلب قرار است به چند نکته مهم بپردازیم که به شما در داشتن انتخابی هوشمندانه، کمک شایانی خواهد کرد.

 

نکاتی درباره خرید مبلمان اداری مدرن
توضیحات مطلب

راحتی را در اولویت قرار دهید

شما برای بهره‌وری بیشتر به میز و صندلی راحت و ارگونومیک نیاز دارید. بعضی از افراد موقع خرید فقط به ظاهر و استایل مبلمان و وسایل نگاه می‌کنند بدون اینکه به موارد عمیق‌تری فکر کنند. پس با نگاه دقیق به جنبه‌ راحتی مبلمان اداری از مرتکب شدن این اشتباه خودداری کنید.

 به یاد داشته باشید داشتن دفتر کاری زیبا، وقتی کارمندان در آن بهره‌وری نداشته باشند، ‌بی‌فایده است. بنابراین همیشه قبل از خرید مبلمان اداری حتماً آن‌ها را تست کنید. ده دقیقه روی صندلی‌ها بنشینید و سطح راحتی آن‌ها را ارزیابی کنید.  دسته‌ها، پشتی، پایه‌ها و نشیمن‌گاه را چک کنید تا مطمئن شوید درست کار می‌کند و راحت است یا نه. کار مشابهی را درباره میزها هم انجام دهید. مثلاً سعی کنید پشت آن بنشینید و بنویسید، دست‌هایتان را به راحتی روی آن قرار دهید و… .

نکات خرید مبل اداری مدرن

 

رنگ مبلمان اداری مدرن

توجه به رنگ مبلمان اداری ضروری است چراکه ارتباط مستقیمی با میزان بهروه‌وری و موفقیت کارمندان دارد. رنگ‌های سرد مثل آبی یا خاکستری برای فضاهای اداری مناسب‌ترین رنگ‌ها هستند.  رنگ آبی به افراد برای کار کردن انگیزه می‌دهد. در عین حال می‌توانید کمی رنگ نارنجی هم به برخی جاها اضافه کنید تا به فضا مقداری روح و تعادل بدهد. آبی همچنین احساس اعتماد و تمایل به معاشرت و همکاری را افزایش می‌دهد و آرامش‌بخش است که برای کاستن از تنش فضاهای کاری مناسب است. رنگ‌های دیگری که می‌توانید استفاده کنید، خاکستری، زرد، قرمز و سبز است.

 

کاربردی بودن

توجه به کاربرد مبلمان اداری بر ظاهر آن ارجح است. شاید به دفتر کاری بروید که ظاهرش عالی باشد، مثلاً یک صندلی زیبای سبز روشن یا میز بنفش داشته باشد. اما دفتر شما می‌تواند یا ظاهری استاندارد کارایی بهتری داشته باشد. آنچه نیاز دارید مبلمانی است که کارکرد لازم را به شما ارائه دهد و در روند کار شما و کارمندانتان خللی وارد نکند. همچنین مکانی که قرار است مبلمان اداری مدرن خود را در آن قرار دهید مهم است. با انتخاب مبلمانی که بیشترین فضای خالی را برای رفت و آمد بین آن‌ها به شما بدهد، فضایتان را افزایش دهید.

نکات خرید مبل اداری مدرن

 

درهم برهمی را به حداقل برسانید

دفتر کار تمیز و منظم فاکتور مهمی برای بهروه‌وری کارمندان است. این موضوع باعث می‌شود مغز شما به خوبی کار کند و متمرکز بماند. بنابراین مطمئن شوید مبلمان اداری مدرن شما چنین مشخصه‌ای را دارا باشد؛ به این معنی که باید فضای کافی برای وسایل اداری شما داشته باشد. مثلاً یک میز باید کشوها و قفسه‌هایی داشته باشد که بتوانید وسایلی را که به طور مداوم به آن‌ها نیاز دارید در آنجا بگذارید. این فضاها سطح روی میز شما را خلوت می‌کند و باعث می‌شود، موقع نوشتن یا کار با لپ‌تاپ بهره‌وری شما افزایش یابد.

 

مقاله مرتبط: معرفی انواع مبلمان اداری مدرن

 

ابعاد را در نظر بگیرید

منطقی است که مبلمانی بخرید که به لحاظ ابعاد در دفتر کارتان جا شود. آوردن مبلمان بزرگ باعث می‌شود که بیشتر فضای دفتر کارتان از بین برود. در فضای شلوغ، کارمندانتان راحت نمی‌توانند جابجا شوند. بنابراین، اول از همه ابعاد دفترتان را دربیاورید و از آن طریق پیدا کنید چقدرش را می‌توانید به مبلمان اختصاص دهید. چیدمان مبلمان اداری به شیوه‌ای خاص نیز می‌تواند باعث شود تا همه چیز خوب به نظر برسد. حواستان باشد هنگام انتخاب مبلمان اداری متناسب با فضای کاری، حتماً جای اضافی برای راحت بودن اعضای گروه، بگذارید.

نکات خرید مبل اداری مدرن

 

حالا وقت خرید مبلمان اداری متناسب با فضای کاری، رسیده است!

در این مطلب از وبلاگ نیلپر به معرفی نحوه انتخاب مبلمان اداری مدرن متناسب با فضای کاری پرداختیم. از ویژگی‌هایی نوشتیم که باید هنگام خرید مبلمان اداری به آن‌ها توجه کرد. مسائل مهمی در هنگام خرید مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار است که نادیده گرفتن هرکدامشان می‌تواند باعث اتفاقات بدی بشود. داشتن خریدی هوشمندانه به این است که موارد بالا را به خوبی در نظر بگیرید. در ادامه اگر قصد خرید مبلمان اداری را دارید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی نیلپر بزنید و مبلمان اداری آن را ببینید و انتخاب کنید و از میانشان انتخاب کنید. ظرف مدت زمان کوتاهی هم، این مبلمان اداری دم در خانه‌تان خواهند بود. به همین سادگی.