+
شعبه فروش مبلمان اداری نیلپر :

حسن آباد تهران خیابان حافظ - پایین تر از پل حافظ - بن بست ایرانیان - پلاک 2

+
تلفن های تماس:

021-66767906

021-66767923

تهران – شهرک غرب – خیابان سپهر – خیابان گلبرگ سوم – خیابان شهید لطفعلی کردستانی (گلرخ) – پلاک 111

کدپستی :

1468745311

تلفن دفتر مرکزی:

021-82750

فکس دفتر مرکزی:

021-82750 داخلی 7

تلفن مرکز خدمات پس از فروش:

021-82751

با ما در ارتباط باشید:
عنوان مطلب

بهترین برندهای صندلی میز تحریر

مجله نیلپر | | مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

اینجا در سایت نیلپر بارها درباره صندلی میز تحریر، انواع آن، ویژگی‌های آن و استاندارهای مربوط به آن مطالبی نوشته‌ایم.

بعضی کلمات را بارها درباره این نوع صندلی شنیده‌اید. مثل اینکه صندلی میز تحریر باید راحت باشد یا باید ارگونومیک باشد.

راحتی در صندلی میز تحریر به این معنی است ساعت‌های بیشتری در ارتباط با میز کار خود بمانید بدون اینکه دردی در پشت خود احساس کنید. یا برای مثال قابلیت تنظیم ارتفاع یک خصوصیت دیگر این صندلی‌هاست. زیبایی و قیمت هم در تصمیم‌گیری هنگام خرید موثر است.

اگر به خصوصیات صندلی میز تحریر هنگام خرید توجه کنید و سعی کنید با شناخت خود و شرایط کارتان مناسب‌ترین صندلی را انتخاب کنید، به کمر، ماهیچه‌ها، مفاصل و مغز خود لطف بزرگی کرده‌اید.

بهترین برندهای صندلی میز تحریر
توضیحات مطلب

از کجا تشخیص می‌دهید که یک صندلی درست و اصولی طراحی شده و از مواد و متریال باکیفیتی در ساخت آن استفاده شده است؟ یکی از این راه‌ها این است که نام تجاری و برندی که سازنده آن صندلی میز تحریر است را بشناسید و بدانید که یک نام معتبر در صنعت خود به شمار می‌رود.

در این مطلب می‌خواهیم مهم‌ترین برندهای صندلی میز تحریر در دنیا را به شما معرفی کنیم.

 

۱. Humanscale

این برند تلاش قابل ستایشی برای دوام، زیبایی‌شناسی و اقتصادی بودن محصولات کرده است. مطالعه بر ارگونومی یکی دیگر از چیزهای است که هیومن اسکیل بر آن تمرکز کرده است. خطی که می‌توان در تولید محصولات جدید این شرکت دنبال کرد، «سادگی» است. سادگی میراث طراح صنعتی متاخر آمریکایی، نیلز دیفرینت، در دوران شراکتش با کمپانی هیومن اسکیل است.

 

۲. Herman Miller

هرمان میلر شرکتی است که نامش پشت نمادین‌ترین مبلمان مدرن میانه قرن بیستم بود. این شرکت به خاطر صندلی‌های مطالعه‌اش هم مشهور است. شرکت هرمان میلر صندلی میز تحریر Aeronرا تولید و به بازار فرستاد که تبدیل به بهترین یا حداقل یکی از بهترین صندلی‌های میز تحریر دنیا تا آن زمان شد. صندلی‌های اداری بیشتر شرکت‌های آمریکایی بعد از آن تقلید و برداشتی از صندلی آرون بودند.

 

مقاله مرتبط: بهترین صندلی مطالعه کدام است؟

 

۳. Steelcase

وقتی که هرمان میلر و دیگران روی تنوع مبلمانشان کار می‌کردند، استیل کیس روی کارایی و پایداری صندلی‌هایش تمرکز کرده بود. این کمپانی ۱۰۵ ساله در تلاش بی‌امانش در طراحی مبتنی بر تحقیقات علمی، حرکت و قابلیت تنظیم اتوماتیک صندلی‌هایش را گسترش داد.

بهترین برندهای صتندلی میز تحریر

 

۴. Allsteel

از نظر کمپانی آل استیل عملکرد و کارکرد بالاتر از همه چیز است. در اوایل قرن بیستم این کمپانی تولیدکننده باکس‌های الکتریکی فولادی، قفسه‌های فلزی و کمدهای لاکر بود. در میانه قرن بیستم این شرکت نخستین صندلی‌اش را تولید کرد. شاید همه صندلی‌های تولید این شرکت زیبا به نظر نرسند، اما همه بر اساس علم ارگونومی ساخته شده‌اند.

 

۵. Knoll

مثل هرمان میلر، نول پادشاه دروه مدرن در قرن بیستم بود. همچنین مثل هرمان میلر، بعد از گذشت آن دوره از اعتبار نیفتاد. نول هنوز هم از برندهای سطح بالا، لوکس و مجلل در مبلمان خانگی است و خط تولید صندلی‌های اداری آن یک نمونه بی‌نظیر است. ارگونومیک، خوش‌قیافه و فروش در قیمت‌های مختلف، نول آنچه شما در حال حاضر و در آینده نیاز دارید را به شما می‌دهد.